Reparatie nieuwe klanten

Zelf verhelpen

Sommige storingen kunt u zelf verhelpen. In het snelmenu linksonder vindt u verschillende stappenplannen om veelvoorkomende problemen te analyseren.

Melden per telefoon

Voor het melden van een dringende storing kunt u ons 24 uur per dag bellen. Minder dringende storingen kunt u het beste op werkdagen tijdens kantooruren (08:15 – 17:00) aan ons doorgeven. Misschien kunnen wij uw storing samen met u aan de telefoon verhelpen!

Melden via internet

U kunt desgewenst uw storing ook aan ons melden met behulp van het formulier onderaan deze pagina. Realiseert u zich wel dat deze meldingen alleen gedurende kantooruren worden behandeld.

Voordelen vaste klanten

Als vaste klant van Gasservice Noordholland betaalt u tijdens kantooruren geen voorrijkosten. Verder wordt uw storing met hogere prioriteit behandeld dan wanneer u geen klant zou zijn.

Onze doelstellingen

Wij doen ons best alle storingen dezelfde dag te verhelpen. Vooral gedurende het stookseizoen is er ons alles aan gelegen om te voorkomen dat een klant de nacht door moet zonder verwarming.