Reparatie nieuwe klanten

Zelf verhelpen

Sommige storingen kunt u zelf verhelpen. In het snelmenu linksonder vindt u verschillende stappenplannen om veelvoorkomende problemen te analyseren.

Sluit eerst een onderhoudscontract af

Heeft u een storing en nog geen onderhoudscontract? Sluit dan eerst een onderhoudscontract af. Geef bij het veld “eventuele opmerkingen” aan dat u een storing heeft en z.s.m. geholpen wilt worden.

Voordelen vaste klanten

Als vaste klant van Gasservice Noordholland betaalt u tijdens kantooruren geen voorrijkosten. Verder wordt uw storing met hogere prioriteit behandeld dan wanneer u geen klant zou zijn.

Onze doelstellingen

Wij doen ons best alle storingen dezelfde dag te verhelpen. Vooral gedurende het stookseizoen is er ons alles aan gelegen om te voorkomen dat een klant de nacht door moet zonder verwarming.

 

Snel menu

De verwarming doet het niet
Het blijft koud in huis of boven
Het is te warm in huis (airco)
Ik heb geen warm water
Ik heb lekkage / er stroomt water uit

Staat uw vraag hier niet bij?

Neem dan contact op via ons contactformulier

of bel
0299 – 432 111

Neem direct contact met ons op

  • Heeft u een storing? Kijk dan op de reparatie/storingen pagina.
    Een urgente storing altijd telefonisch aan ons melden, nooit via het contactformulier.

    E-mail wordt alleen behandeld tijdens kantoor uren.