Reparatie nieuwe klanten

Zelf verhelpen

Sommige storingen kunt u zelf verhelpen. In het snelmenu linksonder vindt u verschillende stappenplannen om veelvoorkomende problemen te analyseren.

Melden per telefoon

Voor het melden van een dringende storing kunt u ons 24 uur per dag bellen. Minder dringende storingen kunt u het beste op werkdagen tijdens kantooruren (08:15 – 17:00) aan ons doorgeven. Misschien kunnen wij uw storing samen met u aan de telefoon verhelpen!

Bel 0299 – 432 111

Voordelen vaste klanten

Als vaste klant van Gasservice Noordholland betaalt u tijdens kantooruren geen voorrijkosten. Verder wordt uw storing met hogere prioriteit behandeld dan wanneer u geen klant zou zijn.

Onze doelstellingen

Wij doen ons best alle storingen dezelfde dag te verhelpen. Vooral gedurende het stookseizoen is er ons alles aan gelegen om te voorkomen dat een klant de nacht door moet zonder verwarming.

Snel menu

De verwarming doet het niet
Het blijft koud in huis of boven
Het is te warm in huis (airco)
Ik heb geen warm water
Ik heb lekkage / er stroomt water uit

Staat uw vraag hier niet bij?

Neem dan contact op via ons contactformulier

of bel
0299 – 432 111

Neem direct contact met ons op